راهنمای جامع تحصیل در اتریش

دانشگاههای اتریش 2


دانشگاههای اتریش

دانشگاههای اتریش 2

دانشگاههای اتریش و هزینه تحصیل در اتریش عواملی هستند که در کنار موقعیت خود کشور اتریش متقاضیان تحصیل در خارج از کشور را به تحصیل در اتریش ترغیب می‌کنند. دانشگاههای اتریش محل خوبی برای تحصیل در رشته‌های زیرشاخه هنر و بویژه موسیقی هستند. پیش از این و به اختصار تعدادی از مهمترین و معتبرترین دانشگاههای اتریش را که در وین، دکترا در اتریش پایتخت این کشور واقع شده‌اند را معرفی کرده‌ایم. در این پست سایر دانشگاههای مهم اتریش را که در شهرهای دیگر این کشور قرار دارند معرفی می کنیم.

دانشگاه اینسبروک

دانشگاه لئوپولد فرانتسنس اینسبروک (به آلمانی: Leopold-Franzens-Universität Innsbruck) که با نام دانشگاه اینسبروک شناخته می‌شود دانشگاه اصلی و مرکزی ایالت تیرول اتریش است. این دانشگاه قدمت زیادی دارد و حدود 350سال قبل، در سال 1669 میلادی در شهر اینسبروک تأسیس شده است.

دانشگاه اینسبروک سومین دانشگاه بزرگ اتریش (پس از دانشگاه وین و دانشگاه گراتس) است و بزرگترین مرکز علمی و تحقیقاتی غرب اتریش و یکی از دانشگاههای پیشروی اروپای مرکزی در علوم پایه بحساب می‌آید.

دانشگاه اینسبروک انتخاب بسیاری از دانشجویان بین‌المللی هم است و شمار قابل توجهی از دانشجویان این دانشگاه را در حال حاضر دانشجویان غیراتریشی تشکیل می‌دهند (7026 دانشجو از 18078 دانشجو).

دانشکده‌های دانشگاه اینسبروک عبارتند از:

ریاضیات / فیزیک / آمار و اقتصاد / علم کامپیوتر / معماری / مهندسی عمران / شیمی و داروسازی / بیولوژی / علوم جغرافیایی و اتمسفری / علوم انسانی1 / علوم انسانی2 / فلسفه / تاریخ و علوم فرهنگی / زبان و ادبیات / روانشناسی / تربیت‌بدنی

دانشگاه گراتس

دانشگاه گراتس (به آلمانی: Karl-Franzens-Universität Graz) که نام آن در اخرین رده‌بندی QS در میان 500 دانشگاه برتر دنیا به چشم می‌خورد، در سال 1585 تأسیس شده است و پس از دانشگاه وین، قدیمی‌ترین دانشگاه اتریش محسوب می‌شود. شمار زیادی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه موفق به دریافت جایزه نوبل شده‌اند. این دانشگاه یکی از 200 دانشگاه برتر دنیا برای تحصیل زبانشناسی ارزیابی شده است. دانشگاه گراتس هم مثل دیگر دانشگاههای معتبر اتریش دولتی است و دانشجویان بدون شهریه یا با شهریه‌ای ناچیز می‌توانند در آن تحصیل کنند.

گروه مشاوران تحصیلی امیدار

021-88457035-88457242

برچسب ها: اتریش , تحصیل در اتریش , دانشگاههای اتریش , اعزام دانشجو ,

[ بازدید : 217 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ] [ 17:50 ] [ شهاب ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]